tirsdag 23. februar 2010

Nye innkjøp

Innimellom er jeg heldig og kommer over billige saker og ting på Finn.no og jammen var jeg heldig i dag og gitt :)







Jeg fant denne fine slagbenken, samt et gammelt bord som for øyeblikket er stablet inn i en bod, for jeg har faktisk ikke noe sted å ha den akkurat nå. Slagbenk har jeg vært på jakt etter lenge, og den har fått plass i gangen vår.







Kom også over en del sink ting og et søtt lite speil til halv pris her om dagen:






Sinkbaljen har fått plass i vinduskarmen på spisestua foran det igjensnødde vinduet.




Har også kjøpt med et kaminspeil til stua..


I dag lukter det maling i hele huset, holder for tiden på å pusse opp kjellernedgangen vår.
Det er alltid et prosjekt på gang i dette huset, ser liksom ikke for meg at vi noen gang kommer til å blir HELT ferdig.. Men er jo litt sjarmen og det da.


12 kommentarer:

  1. Hei!
    For noen kupp du har gjort! Slagbenken passet jo perfekt. Er på jakt etter noe lignende sjøl, men "to-seter" sånn at den passer på kjøkkenet. Gøy med oppussing, som regel et prosjekt eller to på gang her i huset også.
    Ha en fortsatt fin fin kveld

    SvarSlett
  2. Såå gøy med kupp! Man kan jammen finne mye fint på Finn om man følger med litt! Kjempefint ble det i gangen! Å jammen skal jeg si dere har mye snø utforbi vinduet i spisestua:)

    SvarSlett
  3. Så heldig du ha vært :)
    Nydelig slagbenk !!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Super heldig da...nydelig benk..og flotte speil og ikke minst zinkbøtta. Godt å se at andre og har gjensnødde vinduer..vi fikk endelig fjernet all snøen på terrassen idag, sittet og sett ut i snø lenge nå..Klems

    SvarSlett
  5. WOW!!!!! Heldige du!Den var superfin..Og alt det andre var lækkert og:)
    Så herlig:)
    Klemmer og god onsdag til DEG:)

    SvarSlett
  6. Åhh så heldig du har vært:)Slagbenk er drømmen:)
    Ha en flott dag
    klemmer på vei:)

    SvarSlett
  7. OJ! Snakker om å være innsnødd ja! Du er virkelig det du ser jeg.
    Men da kan du heller være inne og kose dg med dine nyervervede ting da ;) Vakre.
    Ønsker dg en kjempefin onsdag,
    Klem,Line

    SvarSlett
  8. For en kjempefin blogg du har, masse inspirasjon her. Og så flott hus din venninne hadde, en drøm rett og slett. Legger deg til på min bloggrull, for her vil jeg titte innom titt og ofte:)

    SvarSlett
  9. åh, for en nydelig slagbenk!!! For ett kupp - du er heldig :o) masse fint du har kjøpt den siste tiden!!!

    SvarSlett
  10. Oj, for en nydelig skatt av en slagbenk :)
    Herlig å komme over noe slikt!
    Vakre bilder du viser her :)

    De beste ønsker for helgen, klem Anki

    SvarSlett
  11. Så mye fint!!!

    Slagbenker er SÅÅ fine, kunne godt tenkt meg en på kjønnenet, full av pledd, puter og skinn. Din var helt perfekt! Og de gardinene... LOVELY!

    SvarSlett
  12. Du er flink du min skjønne niese! Stolt av deg jeg :-) Jeg tenker jeg kommer innom her i ny og ne for å få litt innspirasjon jeg <3
    Klem fra tante Eva

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin