lørdag 13. februar 2010

Lyst på et koselig hus??


.....nei, jeg tenkte ikke på disse sinkhusene, men bildet er tatt hjemme hos ei venninne av meg som skal selge sitt kjempekoselige hus i landige og barnevennlig omgivelser i Stokke.
De har gjort masse med huset den senere tiden og virkelig satt sitt preg på det...helt etter min smak ihvertfall:









Ta en titt på Finn.no her
Løp og kjøp!
Ha en fin helg alle sammen, jeg for min del skal jobbe litt, men det skal nok bli tid til å kose seg med familien også. Får håpe på godvær:)

9 kommentarer:

  1. Åå for ett nyydelig hus din venninne skal selge!!
    Ser ut som mitt drømmehus faktisk♥
    Synd man ikke "kan" flytte på seg for øyeblikket!

    Du har en vakker blogg!♥ Så hit vil jeg komme på besøk igjen så jeg håper det er greit jeg legger meg til som følger?
    Takk for titten med ønske om en god natt!

    Beste hilsen
    Anki

    SvarSlett
  2. Nydelig hus, og for noen skjønne benker!
    Lykke til med salget, går nok unna som varmt hvetebrød:

    SvarSlett
  3. Kjempefint hus og mange fine møbler!!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Lekkert!
    Ha ei fin fin helg

    SvarSlett
  5. Nydelig hus det der ja....skulle gjerne bodd der:):)
    Ha en kos lørdag
    klemklem

    SvarSlett
  6. Kjempefint:)
    Og så jeg som er fra Stokke da!
    Flyttet derfra for flere år siden, men Melsomvik er kjempekoselig:)
    Det kommer sikkert til å bli solgt med en gang!

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  7. Her var det vakkert! Bor i Sande i Vestfold selv, så ikke så langt unna, og min kjære og jeg ser etter hus, nå er det nesten så jeg fikk lyst til å flytte til Stokke!

    Hilsen Katharina ( Tandberg Gard)

    SvarSlett
  8. Hei,
    Jeg vil gjerne komme i kontakt med deg, men fant ikke noe kontaktinfo på siden din. Det hadde vært veldig hyggelig om du kunne ha sendt meg en e-post med kontaktinfo til: birthe.midtun@boligpluss.com
    Håper jeg hører fra deg!

    Vennlig hilsen Birthe Midtun, journalist i BoligPluss

    SvarSlett
  9. ÅH! UTROLIG fint hus veninnen din selger... drømme...! :)

    Og kjempefin blogg! Tror rett og slett jeg skal følge den... :)

    God fredag!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin