torsdag 28. januar 2010

Landlig inspirasjon

Jeg har vært inne i en lite kreativ periode med lite overskudd til det meste, samtidig som dagene bare flyr avgårde.. Derfor har det vært litt lite aktivitet her inne om dagen.
Men kjenner nå at dagene blir litt lengre og overskuddet kommer snikende, så nå er det bare å se framover mot lysere tider.
En skal jo ikke klage heller, for vinteren er så koselig når det er snø.. Utrolig morsomt for barna! Minner meg om min egen barndom:) Det var liksom alltid snø på vinteren da.
Jeg fant noen fine bilder på flickr.com fra et koselig landig kjøkken som jeg tenkte å vise:










God kveld



7 kommentarer:

  1. Nydelige inspirasjons bilder...Slutten på vinteren er vel da flest er inne i en lite krativ perioden..Jeg kjenner hvertfall til den..Godt å ha deg tilbake, klems..

    SvarSlett
  2. Vakre og inspirerende bilder.

    Ønsker deg en god helg!
    Klem T

    SvarSlett
  3. Vackra Bilder du har, Ha En Fin Helg
    Ellinors Hus

    SvarSlett
  4. hei.
    skal si du fant moen herlige bilder å vise oss.
    ønsker deg en hyggelig helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Hei !
    Jeg har noe til deg inne på siden min... :)
    Det er ikke alle dager man er like innspirerende nei☺
    Du har funnet noen ordentlige fine bilder her da ♥

    SvarSlett
  6. Hei! Var tilfeldig innom bloggen din i kveld og lurte bare på hva tapeten på soverommet deres heter? Den var lekker!! Er det malt med lyst grått der også?

    Hilsen Liv Marit

    SvarSlett
  7. Hei Liv Marit...
    Beklager seint svar..
    Jeg har prøvd å leite etter tapetlappen her hjemme, men jeg finner den ikke.. Jeg kjøpte tapeten på FARGERIKE og tror den heter "ORNAMENT" men ikke sikker på merke! Beklager.. ikke mye til hjelp..Koselig at du likte den da:) Ja har malt i lys grå også, og vanlig eggehvit på gulv..

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin