onsdag 6. januar 2010

Soverommet vårt

Her er noen bilder fra soverommet vårt:)


Dette speilet kjøpte jeg for noen år siden og har fått plass i et hjørne.. Er fortsatt like fornøyd med det..




TV har fått plasskommoden.. er ikke akkurat interiørmessig vakkert, men veldig grei å ha når barna våkner tiiiiiidlig en søndagsmorgen:)




Det søte englebildet har fått plassnattbordet mitt




Jeg har brukt et heklet sengeteppe som forheng til WalkIn Closetet vårt.
I dag har det vært skikkelig kaldt.. Kjenner jeg begynner å bli lei av å fryse. Vi har et ganske gammelt og dårlig isolert hus.. Så det er ganske dyrt å holde varmen. Men, men.. sånn er det når man absolutt skal ha seg et gammelt hus med sjel.
ØNSKER ALLE SAMMEN ER FIN KVELD VIDERE

26 kommentarer:

  1. Nydelig soverom, lyst og lunt! :)

    SvarSlett
  2. Guri, så lekkert ;o)!!!
    Du er flink!

    Klem J.

    SvarSlett
  3. Ja, nydelig soverom!!! Iriterer meg over mitt lille soverom! Ønsker meg ett større ett ;-)

    SvarSlett
  4. Du har det NY DE LIG!
    Lekkert altså!! Likte det kjempegodt:)) Flink er du:))

    klem, Marte

    SvarSlett
  5. For et nydelig soverom du har...
    lekkert :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Så flott soverom!!♥
    Jeg synes tvn passet fint inn til fargene. Nydelig rom var det. Ja kaldt i gamle hus kjenner til det- er bare å pakke seg inn, men det er jo litt av sjarmen:)

    SvarSlett
  7. For et flott soverom, lyst og lekkert...:))♥

    Klem Line

    SvarSlett
  8. For et hærlig soverom!!!
    Fikk litt fornemmelse av vår og varme, jeg nå...;-)
    Ha en fin dag videre
    Krisitn

    SvarSlett
  9. Så flott og delikat hus du har:) Så lunt!
    Tusen takk for kommentaren på bloggen min,kjempekosleg!
    Legger meg til som følger her eg:)

    SvarSlett
  10. Nyyyyyydeliiiig! <3 Er helt ny på dette, så dette var inspirasjon di luxe !

    SvarSlett
  11. hei.
    ååå så nydelig et soverom du har,helt vidundelig.
    jeg elsker soverom.
    kaldt ja.brrrr...gammelt hus vi å,men har isolert det masse,men når det blåser som nå i kulde,ja da kjener vi det godt,håper denne kulda snart gir seg.
    varm klem fra sylvia

    SvarSlett
  12. Så utrolig vakkert soverom!! Et soverom med sjel!!

    SvarSlett
  13. Kjempeflott soverom, helt i min smak det der =)
    Klem

    SvarSlett
  14. Et lekkert lyst soverom!!! Veldig fine bilder du tar også!
    Er utrolig fasinert av hjemmet ditt!!! Så mange vakre detaljer!

    SvarSlett
  15. Snyggt sovrum du har vi har samma "skänk" med tv på i sovrummet. Härliga bilder i ett mysigt hem.
    Ellinors Hus

    SvarSlett
  16. Nydelig soverom, lyst og fint. Med mange koselige detaljer.
    Øsnker deg en god helg! Klem Tino :)

    SvarSlett
  17. HImmel for et vakkert soverom dere har!! Vi har også tregulv,kanskje vi burde male...er jo så vakkert med hvite gulv. Stilig det første bildet,med sengen i speilet!!
    klem

    SvarSlett
  18. Helt utrolig nydelig...Fineste soverommet jeg har sett...Klemmer

    SvarSlett
  19. Kjempeflott soverom. Må vera utruleg godt å sove i eit slik rom. Fine,behaglege fargar:)
    Må snart få gjort noko med soverommet her også..menmen kan ikkje gjera alt på ei gong;)

    SvarSlett
  20. Wow så utrolig fint soverom....!! Rett og slett kjempelekkert!

    SvarSlett
  21. Lyst og lekkert! :)

    Lykke til!
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  22. Kjempe lekkert!! :) Likte så godt ideen med hekleteppet framfor skapet deres :)

    Lykke til i konkurransen!

    Godklem :)

    SvarSlett
  23. Knallfint :) Likte godt det heklede teppe over dørea :D Lykke til i utfordringen :D

    SvarSlett
  24. Gratulerer som finalist! Du har fått min stemme ;) Lykke til!

    SvarSlett
  25. HEILT extremt fint soverom!! :O
    haha ska ta å kopiera da når eg blir eldea >:D Neida :b men fristande ;)
    Elske speilet og egentlig allt<3 :D

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin