onsdag 1. september 2010

Det går framover

Vi holder forsatt på å pusse opp kjøkkenet, og det går sakte men sikkert framover. Gleder meg til å få det ferdig nå. Her i LoppeLeah huset er vi ikke kjent for at ting blir fort ferdig - Til mors fortvilelse noen ganger, men sånn er det når man skal gjøre mye selv, og egentlig ikke har råd til å pusse opp! hehe:)

Her er noen bilder fra det på kjøkkenet som er nogenlunde ferdig:

 

Disse søte glasskrukkene kjøpte jeg på loppemarket for 2 kr stk, de har fått sin plass på kjøkkenbenken til kaffe, sukker, oboy og hvitløk.

Slik så kjøkkenet ut før: 

IMG_2433_thumb12 

IMG_2425_thumb5

Etter:

IMG_2783_thumb31

Vi har flyttet vasken å malt utstikkveggen med tavlemaling med magnetmaling under.

 IMG_2756_thumb16

IMG_2760_thumb4

IMG_2758_thumb4  IMG_2753_thumb3

IMG_2792_thumb13

Ikke tipp topp bilder synes jeg. Skal legge ut ordentlig bilder når ting blir mer ferdig.

Ønsker alle en god natt!

11 kommentarer:

  1. Så lekkert! Ser vi har nesten samme komfyr som dere fra Ilve. Vi har ikke brukt gass før, så vi er veldig spent på å ta i bruk vår. Er dere fornøyd? Fantastisk farge på kjøleskapet ditt også! :)

    SvarSlett
  2. Ser bare rålekkert ut:)
    ha en fin dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. HERLIGLAND! Det var kjempefint! Så stilig med tavlemalingen og kjempesmart med magnetmaling under! Gleder meg til å se mer:)

    SvarSlett
  4. Helt nydelig synes nå jeg! :)

    SvarSlett
  5. wow! så flott!! Elsker kjøleskapet ditt, bare helt rått :)) Hvilken farge har du på skapene...eller er de kanskje ikke malt..?

    Kjenner meg veldig igjen i at ting kan gå seint pga utgiftene, sånn er det her også. Vi tar en ting av gangen, men det blir jo så bra til slutt!

    Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  6. Det ser akkurat ut som mitt drømmekjøkken. Jeg fantaserer om mørkbeiset kjøkkenbenk, men marmor var jo veldig lekkert! Kanskje jeg må revurdere :)

    SvarSlett
  7. Wow for en forskjell! Helt nydelig!

    SvarSlett
  8. Synes kjøkkenet ditt var utrolig fint, stor forskjell! Virket veldig lyst og stort nå. Gleder meg til å se mer;-)

    Ha en fin dag i solen!

    SvarSlett
  9. For en utrolig stor forandring! Kjøkkenet ditt er jo bare kjempefint!

    SvarSlett
  10. Kjempefin forandring!!! Digger SMEG-kjøleskapet ditt! Står høyt på ønskelisten min :)

    SvarSlett
  11. Hei!:) Flott kjøkken! Hvilket kjøkken er det? Likte spesielt godt at skapene gikk helt til taket!:)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin