fredag 8. januar 2010

2 dager igjen.....

Nå er det bare 2 dager igjen til det braker løs med trekningen av GiveAwayen min..

Ikke glem å meld dere på her!

Nå er det også 20% på hele butikken, så da er det mulig å gjøre noen varp:)

Jeg feirer at jeg har hatt 5.000 besøkende..Og jammen har det skutt i været i det siste med over hele 6.200 besøkende!!!!!! Dette er gøy! Er så koselig at det er så mange som vil besøke meg og er helt overveldet av hvor mange koselige kommentarer dere legger igjen.. BLIR SÅ GLAD!

Ønsker alle en fin fin helg!

3 kommentarer:

  1. Og jeg er med og krysser fingrene mine hardt og inderlig! :-)

    Ønsker deg en super helg! :-)

    SvarSlett
  2. Hei på deg.

    Fin blogg du har, vakre bilder å.
    Jeg skal jammen meg være med på trekningen din. ;o)

    Klem Simone

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin