mandag 4. januar 2010

Vår Knøttlille WC




Et knøttlite kott ble til et litet toalett i 2.etg... Synd jeg ikke tok et "før bilde" av dette.. Men dette prosjektet stod lenge på vent....før jeg begynte å blogge, men nå er det endelig ferdig! Og det er veldig deilig siden vi kun har en annen do i huset som er i 1. etg og soverommene våre er i 2. etg. Vi var litt redde for at v ikke skulle få plass til alt, men det var ikke noe problem med disse små kjekke hjørnevaskene..












I morgen er ferien ferdig for min del... Det har gått så fort! Men blir godt å komme i gang igjen og. Det kan jo bli litt mye beina på bordet med godteskålen i fanget...hehe...
Minner også om GiveAwayen min, der det begynner å nærme seg trekning.. 10. januar... Ikke glem å meld dere på her :)

Klem fra meg
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

19 kommentarer:

  1. Knallfint bad! Det var gjennonført, enkelt og stilig! Likte godt de hvite flisene.. er det Subway fliser det kalles? Hvor har du kjøpy de? Jeg vurderer å skifte ut flisene over benkeplaten på kjøkkenet til slike fliser...
    Klem J.

    SvarSlett
  2. Lekkert! :-)
    Ønske dæ en vidre fin kveld.
    Klem fra Christina.

    SvarSlett
  3. Knallfint bad! Elsker metrofliser, vil ha... Og veldig koselig blogg forøvrig. Legger deg til på rollen min, håper det er ok:)

    SvarSlett
  4. oj. her har du fått til mye lekkert på liten plass. herlig stil og flotte detaljer. well done!

    SvarSlett
  5. Det var jo ett knallfint bad :)

    SvarSlett
  6. hei.
    så nydelig et rom,akkurat passe til sitt ruk,samme lille lyskrone har jeg på vår toa/vaskerom...
    ønsker deg en god natt.
    natta klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Det ble veldig fint, altså! Vi har også ett slikt prosjekt i 2 etg....hmmmm....Der er allerede en do,men rommet er enda midre enn deres, så noe vask går nok ikke inn. Men ble inspirert nå :-)

    SvarSlett
  8. Hei, og godt nyttår!!
    Sett litt rundt her, og synes du har et veldig fint hjem... !!! Fine løsninger og fine detaljer:-)
    Kristin

    SvarSlett
  9. Å, så lekkert!! Kjempefint!!

    SvarSlett
  10. Så flott det ble! Lyst og lekkert!!

    SvarSlett
  11. Veldig pent bad. I like. Og elsker flisene, vi har slike selv på vårt bad. Kan jeg spørre deg hvordan du klarer å lage slike hjerter når du skriver?? Det er vel ikke en spesiell knapp på tastaturet??

    Klem fra meg

    SvarSlett
  12. Så nydelig!! Nå ble i alle fall jeg inspirert!
    Vi skal lage bad etterhvert i huset til min kjæreste og da trenger vi gode idèer. Her fikk jeg inspirasjon. Nydelig. Digget at dere hadde hengt den lille lyskronen i kroken!!!

    Herlig!
    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  13. Dette ble lekkert!!
    Har sett meg litt rundt her inne og syns du har veldig mye fint:)

    Har en Award til deg som du finner inne hos meg,
    håper den vil glede.
    Klem Nina

    SvarSlett
  14. Super fint lite "knøttebad"!!
    Flisene, lampen, speilet..alt!!
    Godt nyttår! (litt treg;)
    Klem

    SvarSlett
  15. Hei! Jeg ser du har bestilt dør fra Design-vindu. Døren deres ser forøvrig veldig fin ut, og alt det andre du har lagt ut også :) Det jeg lurer på er din erfaring fra å handle med disse. Jeg er i tvil da våre håndtverkere, som også er polske, men har norsk firma - fraråder å kjøpe dører og vinduer fra Polen -- som disse dørene jo kommer fra. Kom døren din rett og fin - med norsk standdard på låser etc? Våre håndtverkere som selv er polske vil faktisk ikke påta seg ansvaret med å sette inn terassedører fra Polen...Takknemlig for svar. Mvh AK

    SvarSlett
  16. Jeg digger det lille badet ditt! Er stadig innom og kikker på det. Blir definitivt noe lignende i drømmehuset mitt... :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin