fredag 4. september 2009

Utfordring :)



Jeg har fått en award og en utfordring av Tino.. tusen takk!
For å være ærlig vet jeg ikke helt hva det innebærer.. men jeg legger ut awardlogoen uansett..Kanskje noen kan hjelpe meg å forklare hva det går ut på?

Utfordringen var ihvertfall å skrive 10 ting om meg selv :
¤ Jeg spiller fotball

¤ EEEELSKER smågodt

¤ Begynte å gråte da Michael Jackson døde

¤ Skikkelig B-menneske

¤ Er egentlig utdannet gymlærer, men kommer aldri til å jobbe som det

¤ Jeg er ganske kresen når det gjelder mat og er skeptisk til å smake på nye ting jeg ikke vet hva er

¤ Ligger nå på sengen på rommet vårt sammen med min 4,5 år gamle datter og ser på Melodi GP junior.. jentekveld:)

¤ Favorittretten er biff, men fløtegratinerte poteter, grønnsaker og berniasesaus

¤ Jeg har stupt fra 7,5 metern

¤ Jeg har vært sammen med mannen min siden vi var 17 år




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin