torsdag 24. september 2009

Fant en tvilling

Forrige uke skrev jeg om dette fine bildet jeg kjøpte hos Crème de la crème.
Hadde aldri sett det motivet før, og falt helt for det.


lørdag to jeg en tur på loppemarked, og gjett hva jeg fant:

Tvillingen!! Nøyaktig det samme motivet!!!
Jeg måtte jo bare kjøpe det. Utrolig rart at jeg fant det samme uken som jeg kjøpte bildet. Jeg kjøpte det for 10 kr. En kunstkjenner kom bort til meg da han så jeg hadde bildet i hånden å sa at det var en veldig kjent kunstner som hadde malt det og at jeg hadde gjort ett kupp. Artig!




4 kommentarer:

  1. Det er et vakkert motiv. Var et rart sammentreff at du skulle finne akkurat det samme motivet. Var nok meningen at du skulle ha det.
    Ha en fin dag videre, klem :)

    SvarSlett
  2. Så pent bilde. Kjekt å gå på loppemarked når man kan gjøre slike funn. Syns jo egentlig loppebildet ditt var penere enn det andre, for det har mer nostalgi og ekthet over seg. Kos deg med begge bildene, dine. Håper jeg også er heldig og gjør et godt loppefunn i løpet av høsten!

    Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  3. Dette bildet/motivet har jeg også, kjempenydelig ! :) Tror den heter "morskjærlighet"

    Ha en fin kveld !

    Vennlig hilsen Anette

    SvarSlett
  4. Dette er mitt favorit bilde ♥
    Har orginal maleriet i familien, nå har søstra mi det...men jeg skal prøve å snike det til meg etterhvert .)
    Kanskje det er verdt litt også da :)
    Har to kopier selv av bildet.
    God bedring !
    Siv ♥

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin