lørdag 29. august 2009

Mobalpa




Til søndag reiser jeg til Frankrike på besøk til Mobalpafabrikken med jobben. Det blir veldig spennende.. her får jeg se hvordan kjøkkene blir produsert og får se ca 3000 kvm med showroom der alle modellene deres er utstilt.. Gleder meg!


Trykk på mobalpamerket for å gå til hjemmesiden






Om Mobalpa:
Mobalpa er en av Frankrikes største kjøkkenprodusenter og har levert sitt kvalitetsprodukt til Norge i snart 20 år. Mobalpas kjøkkeninnredninger gjenspeiler tradisjon og design i en balansertsammensetning, hvor du som bruker er satt i sentrum. Ingenting er overlatt til tilfeldighetene. Kvalitet, pris og leveringsdyktighet har vært Mobalpas sterke argumenter i alle år.










4 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg har en utfordring til deg inne hos meg, om du har lyst..
    Spennende tur du skal på, sikkert mye fint å se.

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så koselig blogg og nydelig hjem dere har!!
    Takk for koselig kommentar! skal følge deg videre!
    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  3. Så spennende!! For noen lekre kjøkken! God tur og kos deg massssse!
    Må bare si: Nydelige spisestue du har!!:)

    SvarSlett
  4. Så spennende! Det blir nok en inspirerende tur. Kjempefltte kjøkken!

    Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin