lørdag 19. september 2009

Drømme drømme

Vi skal ha oss nytt vaskerom etterhvert, så jeg satte meg ned for å tegne drømmevaskerommet..
Det må være nydelig med et vaskerom med masse skapplass og skikkelig system i sakene.
Kjøkkenskaper kan man bruke til så mangt.



Vi skal ha vaskerom i kjelleren etterhvert, så det spørs om vi får det vinduet med den utsikten når vi stryker klær;o)


I skapene på hver side av vasken har jeg tegnet inn skittentøysutrekk. Så kan man sortere skikkelig.

I høyskapsveggen har man masse skapplass, det ene høyskapet er satt av til vaskeskap til bøtter, langkoster, støvsuger ol.
Deilig å få vaskemaskin og tørketrommel opp i høyden. Skuffene under er fine til vaskemidler.



Også må mor ha ei litta TV i hjørnet sånn at jeg ikke går glipp av favorittprogrammene mens jeg vasker og bretter tøy.
Her inne hadde jeg kosa meg gitt!
HA EN STRÅLENDE LØRDAG!!!




5 kommentarer:

  1. Ja, der inne hadde jeg også kosa meg!! skulle aldri sagt et negativt ord om klesvask, hvis vaskerommet mitt så sånn ut!;)
    Bruker norwegia ost. Veldig gode:)

    Ha en FIN lørdag:)

    SvarSlett
  2. Så stilig! Hadde ikke vært kjedelig å ta klesvasken lenger da ;)
    Filmen var kjempebra.

    Han en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  3. Ja er jo endel timer der inne iløpet av uken..så kanskje tv hadde vært tingen??? med skittentøy og våte fotballsko passer jo ikke inn på sånt et lekkert vaskerom...:-)

    SvarSlett
  4. Perfekte fliser, lekkert gulv, og flott benkeplate. Akkurat i min smak dette ;) Selv har jeg ikke et vaskerom engang i to-romsen. Klærne blir tørket på IKEA-stativ i stua. Ikke fullt så luksuriøst!

    Ha en fin kveld videre!
    Stine

    SvarSlett
  5. Dette hadde vært herlig ja... :)

    Nå er vårt rom nyoppusset, men bærer preg av at det pusses opp ellers i huset også, så det er MYE kasser og klær som ikke skal bo der nede. Gleder meg bare litt til vi får ferdig to x boder oppe. ;)


    Veldig fint her hos deg, la meg til som følger jeg!

    Velkommen til meg også! ;)


    Vibeke...

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin