tirsdag 25. august 2009

Ny gang

Vi kjøpte huset vårt i fjor, og har kontinuelig holdt på med oppussing.

Et stort savn vi merket tidlig, særlig i vinter var yttergang. Derfor bestemte vi oss for at det ville vi prioritere. Og vi er godt i gang:

Ikke lenge til vi har gang :)
Jeg er så heldig at jeg har et tegneprogram hjemme slik at jeg tegnet opp hvordan jeg ville ha gangen innvendig.. litt enklere å se det for seg da.

På de ene siden av veggen vil jeg ha garderobe, mens den andre siden ønsker jeg en slagbenk.

Jeg vil bruke Pax garderobeløsning fra IKEA modell: Birkeland, synes den er så fin- og ikke minst billig!!! Kommer nok til å male den i en annen farge.

Ønsker meg også denne 100 år gamle slagbenken:

bilde lånt av finn.no


Ytterdøren er bestillt og den ser ut som bildet over, jeg skal ikke ha farget glass men blankt glass i midten og isblomstglass i smårutene.. fargen på døra skal være sort. Dette fordi hele huset er eggehvit, og vi har sort takstein og takrenner, tror det blir fint at døra stikker seg litt ut..

Dette er lampa vi skal bestille 3 av.. synes den er så fin!!

Skal legge ut bilder når alt er ferdig:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin