mandag 10. mai 2010

Noen loppefunn og kjøpt et nytt oppussingsobjekt



Noen gamle bøker, gammelt bord og sjelden kommode er noen av mine siste loppefunn. Kaffeserviset fant jeg i fjor og er tatt flittig i bruk. Den morsomme, lille kommoden skal gjøres om til et lite kjøkken i vårt nyinnkjøpte oppussingsobjekt:





Nemlig denne lekestua!
Tror den kan bli kjempefin med litt snekring, maling og beplantning. Men før denne får sin rette plass er det en del som må gjøres i hagen; planering, legge gress, nytt gjerde og planting. Vi går ikke akkurat arbeidsledige her om dagen :)
Vi har fått solgt kjøkkenet vårt og det blir demontert og hentet imorgen.. så da blir det nok mye grilling framover :)
Ha en fin kveld alle sammen.

12 kommentarer:

  1. Så fine ting:)
    Likte godt serviset.
    Kjempegøy å innrede leikestue, eg har nett laga kjøkkenbenk i Lillesøsters, skal blogge om det når den er heilt ferdig.

    Ha ei flott veke.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Det serviset var lekkert:)
    Ønska meg lekestue til jentungen her når hun var lita,men det ble aldri. Kanskje en vakkerdag?:)
    Det gamle bordet var også fint.

    Klem Milla

    SvarSlett
  3. Vilken Snygg Servis, och vilka härliga Loppisfynd du gjort.
    Va mysigt att inreda en liten stuga vänttar med spänning på fler bilder på det projektet
    Kram/Ellinors Hus

    SvarSlett
  4. Så kjekt med ei leikestove. Eg og kunne tenkt meg ei sånn. Ikkje til ungane, men til meg sjølv. :P

    Eg gledar meg til etter 17. mai, for då skal det vere nytt loppis her. Håpar eg finner meg like fine skattar som eg ser rundt omkring på andre bloggar.

    Ha vidare ei fin veke.

    SvarSlett
  5. Så mye fint du viser :)
    Skikkelig fint servise, og spennende prosjekt! :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Sarte fine bilder på bloggen din her! ;O)

    Liv

    SvarSlett
  7. Likte utrolig godt den kommoden, blir spennende å se den inne i dukkestuen;-) Herlig servise!

    Ønsker deg og dien en strålende 17.mai helg!

    SvarSlett
  8. Lopper liker vi, og dette gamle bordet var jo virkelig en skatt! Elsker slike gamle bord! Hadde jeg hatt plass, skulle jeg gjerne hatt mange :)

    Ønsker deg en flott 17 mai! :)

    SvarSlett
  9. Heisann..
    den lillekjøkkenbenken var nyyydelig:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin