torsdag 3. desember 2009

Ringeklokkehjelp

Aaaah.. Jeg gir opp! Jeg har lyst på en ringeklokke som ikke er trådløs, i hvit plast med mulighet for "Jingle bell" tone! Jeg har lyst på en god gammeldags ringeklokke med ledning, men ikke i messing.. Virker som en umulig oppgave.. Vi har prøvt utallige trådløse ringeklokker, men disse fungerer dårlig selv om noen av disse har kostet en del...
Jeg synes også disse ikke har noe fine trykknapper heller, derfor tenkte jeg meg en ringeklokke som ligner denne:


Denne er fra ebay og kommer fra USA, og derfor tør jeg ikke kjøpe den.. Sånn i forhold til volt osv.

Er det noen der ute som har noe tips til hvor jeg finner en ringeklokke som ikke er trådløs og ikke i plastikk???

Jeg tenkte at jeg skulle begi meg ut på en liten "Giveaway" snart, jeg har jo snart rundet hele 5.000 besøkende.. det er kanskje ikke så mye for mange av dere garvede og flinke bloggdamer, men jeg synes det er kjempestas at jeg har hatt 5.000 stk på besøk :) Denne "Giveawayen" kommer jeg tilbake til senere!

Ha en strålende kveld


6 kommentarer:

  1. Hei!
    Har akkurat oppdaget bloggen din, og liker den! Legger meg til som følger... :)
    Jeg ser at du er på leting etter en god, gammeldags dørklokke. Du har sikkert allerede sjekket dette, men jeg har kikket rundt etter dørskilt og kom over noen ganske ok dørklokker hos Clas Ohlson faktisk. Aner ikke om det er noe slikt du kan tenke deg, men det er verdt å kikke innom: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=134117187

    Riktig god helg!
    Klem fra June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  2. Er innom for å ønske deg en herlig fredag. Lykke til med dørklokken. Her i huset har vi en sånn kjedelig en i svart og hvitt så det er ikke mye hjelp i meg.

    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. Hei, den var knallfin!!!! Lykke til med letingen! Og ikke minst, god helg! Klem, MArianne

    SvarSlett
  4. å tenk om det kunne finnes en sånn i norge for salg å,så veldig nydelig ut,hvem ville ikke ha den.
    lykke til i letingen.
    si fra om du finner da,,,
    ha en herlig kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. heia :) Gratulerer med masse besøk :) koselig at du la igjen ett spor etter deg på bloggen min :)
    Lykke til med ringeklokkeletingen :) jeg vet ikke hvor du skal lete jeg heller..

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  6. Hei! Kjempe koselig blogg! Vi har en gammeldags ringeklokke i messing. Den er bestilt hos et byggevarefirma fra R. Bergeren. Her er deres utvalg: https://r-bergersen.secure.flexiweb.no/products/97555/. Ikke slik du ser etter, men utrolig hva et byggevarefirma fremskaffer hvis man maser ;-) Hadde det gått an å spraymale en i messing kanskje? Lykke til i jakten! :-)

    Kine

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin