søndag 25. oktober 2009

Utfordring


Jeg har fått en liten utfordring av Jordbærpiken som jeg tar på strak arm ;)
Om dere ikke har vært inne hos henne, anbefaler jeg en tur dit. Du vil garantert komme tilbake. Tonnevis med inspirasjon å få.

1. Skriv tre ting du husker som om det var i går:
♥ Da jeg så mannen min for første gang
♥ Da barna mine ble født
♥ Da ingen bø over budet vårt på drømmehuset, og huset ble vårt!!

2. Skriv tre ting du misliker:
♥ Urettferdighet
♥ Sniking i køen
♥ Stressete dager hvor jeg føler at jeg ikke får nok tid med barna mine

3. Skriv tre ting du liker godt:
♥ Familien min
♥ En god fest med god mat og flotte venner
♥ Reise

4. Skriv tre blogger du besøker daglig:
Tinos
Anettes hus
Guttemammas

5. Skriv ned tre sanger du hører på for tiden
♥ Who's lovin' you - Jackson 5
♥ Sweet Dreams - Beyoncè
♥ Will you be there - Michael Jackson

6. Skriv tre TV-programmer du følger med på:
♥ Jakten på kjærligheten
♥ Hellstrøm rydder opp
♥ Torsdag kveld fra Nydalen

7. Skriv tre bloggvenner du vil sende denne videre til:

4 kommentarer:

  1. Likte sååå godt bildene du viser i dette innlegget! En sånn portal skulle jeg gjerne hatt! Klem fra Gro!

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Så flott blogg du har!! Ha en fortsatt fin søndagskveld!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  3. oj,så ikke utfordringen før nå,må tenke litt på det,har så masse å ordne å styre med denne uke,men skal prøve,takk for hilsen hos meg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin